Ooops! I did it again!

Tillbringade dagen med lillasyster på stan. Hade mycket tajt budget, men lyckades ändå klämma in ett par skor. Till mitt försvar så var de på rea. Endast 149 SEK. Rena vrakpriset. Ett par vita tygklädda kilklackar med röda detaljer och peep-toe. Wunderbara.

  I helgen intar jag varvabacke... Ska bli mycket skönt att få ett helt hus för sig själv. Dessutom så har de ju stor TV med många kanaler, det är man inte bortskämd med precis. För tillfället så har Boxer-kortet rymt ifrån Mårtsbo med husvagnen till Järvsö, där den kära familjen har bestämt sig för att fira midsommar. Detta leder alltså till begränsat TV-tittande eftersom endast 1:an, 2:an, 4:an och 6:an är tillgängliga.
  Däremot så har jag varit på systemet och inhandlat en låda rosévin som jag, Jessica och Cattis dränker våra sorger med imorgon innan vi sticker till Mårtsboskolan och dansar Små Grodorna med alla barnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0