Glad midsommar!!

Är inte supersengagerad i the blogg nu eftersom jag har sommarlov... Man ska ju få ha lite ledigt också. Har "firat" midsommar med Jessica och Cattis. Jag grillade fläskfilé som vi åt med färskpotatis, mumsfillibabba, speciellt köttet blev utomordentligt vällyckat.

  Tanken var ju att vi bara skulle vara hemma, men Heartbreak kallar, så det blir att vi tar cyklarna (!) in till stan. Har aldrig under mina 15 år i Mårtsbo cyklat in till stan. Är ju för tusan en mil ungefär. Men jag är inte den som är den, måste ju visa mig hurtig inför småbarnen...

Kommentarer
Postat av: j

2010-07-08 @ 10:31:57
Postat av: Jessica

Synd bara att allt var stängt...

2010-07-08 @ 10:32:37
URL: http://www.metrobloggen.se/feministmemoarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0