Freedom

Har idag tillbringat dagen på Tivoli Friheden tillsammans med Trisha. Vi har åkt karuseller, skrikit och ätit glass i solen. Har verkligen varit superhärligt väder. Ska se om jag kan norpa några bilder av Trisha och lägga upp, jag hade nämligen ingen kamera med mig.

  När jag kom hem igen så satt grannarna ute och grillade. Jag märkte detta eftersom jag öppnade altandörren för att lufta lite. Måste säga att jag blev väldigt avundsjuk när jag kunde lukta grillröken. Nu sitter de och har djupa diskussioner, men jag ska inte klaga. Det gör bara att jag slipper ha dåligt samvete om jag skulle vilja grilla någon dag.

En liten uppdatering av min handled. Har lyckats fått ett ganska ordentligt blåmäre efter a-punkturen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0