Det finns inga ord för det.

  Idag har jag lagt venflon på en söt gammal tant. Jag misslyckades tyvärr i första försöket, men sedan så gick det prima. Dottern kollade snällt på mig och sa "Ta ett djupt andetag så ska det nog gå ska du se". Det är mycket skönt med snälla patienter och snälla anhöriga. Fast jag har faktiskt kommit förbi det nervösa "jag sticker en nål i en annan människa"-stadiet.

  På torsdag kommer jag att vara complete. Då kommer min bästa sämsta hälft hem, underbart!
  På lördag så är det Sverige som gäller. Jag tar flygbussen till Århus flygplats i ottan och kommer vara på Arlanda vid 10-tiden. Sedan är det sommarlov till 5 juli som gäller. Jag ska ju jobba på hemtjänsten i sommar, fram till 22 augusti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0