Den förlorade dottern har återvänt.

Jag är med andra ord i Sverige. Resan gick bra, förutom en försening från Kastrup till Arlanda på ca en kvart. Värre har man vart med om. Dock har jag ju en förmåga att tajma mina flygresor med olika internationella storhändelser. Förra gången var det Obamas hemliga landning på Kastrup och denna gång var det kungligt bröllop i Stockholm. Sistnämnda hade som tur var ingen större inverkan på mitt resande, även om jag var mycket orolig, med min vanliga tur.

Tog taxin till bussen imorse istället för att knalla hela vägen. Taxichauffören försökte sälja in sig så att han skulle få köra mig hela vägen till flygplatsen, men vem vill väl inte ha mig i bilen? Han gick tom ner ca 150 kr i pris, men jag skulle fortfarande tjäna 300 spänn på att ta bussen så jag avböjde vänligt, men bestämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0