The club of Runners

Var ute och sprang i Riis Skov idag, kände att jag ville variera mig lite, man tröttnar ganska snabbt på löpbandet. Jag mötte ca tusen miljoner löpare. Har inte folk bättre saker för sig en söndag? Dessutom verkar det vara nånslags gemenskap löparna imellan eftersom jag fick åtskilliga leenden och nickar till hälsning. Jag började nästan undersöka mig själv för att se om jag såg konstig ut eller nåt. Tydligen är det så, vi som springer och bekämpar ohälsa mot "de andra", det gäller att hålla ihop i såna lägen...

Var därefter och hälsade på Emma. Har alltså först varit ute och sprungit och sedan cyklat 8 km till Åbyhøj och därefter 8 km hem igen. Hemvägen bjöd på uppförsbacke, motvind och regn. Duktig Sandra. Klapp, klapp.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Duktigt Sandra! I Skara är det halt, snöigt och oplogade trottoarer... vilket gör att jag fortfarande har något att skylla mitt icke-springande på ;) Men i vår, då jäklar ska det springas!

2010-03-01 @ 14:07:58
Postat av: Jessica

I påsk får vi ta en omgång på Friskis&svettis!

I will kick your boooty!

2010-03-11 @ 19:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0