God morgon!

Vaknade idag på ett ganska lustigt sätt. Meddelandesignalen på min mobil lät och eftersom klockan var halv tio så var väl det i sig inget konstigt, men när jag öppnade meddelandet var jag tvungen att läsa om det flera gånger innan jag fattade vad som stod. Sedan tänkte jag att det måste ha varit ett skämt från någon jag känner, men numret var inte inlagt i min mobil.. Iallafall så här stod det (på danska men jag översätter):

Hej Katrine!
Hur djupt ner i min mage tror du att du kan sjunka om du står med hela din vikt på en stilettklack? Jag är väldigt avslappnad i magen. Självklart får du 300 kr för 10 min. Vi kanske kan göra ett fast avtal på 2 ggr/månaden? Du får gärna bo här, det finns gott om plats.
Kram Christian.


Som ni förstår så gjorde det här mig extremt konfunderad. Jag heter ju inte Katrine.. Och 300 spänn för att stå på någons mage i 10 minuter??!! Det ger ju en timlön på 1800 kr! Danska dessutom, det blir ju ca 2500 SEK/timme! Jag har tydligen valt fel bransch. Och den stackars killen har tydligen valt, eller fått, fel mobilnummer. Pinsamt värre. Har däremot inte svarat något i stil med "Ooops! Fel nummer, försök igen!", det skulle kanske vart liiite för pinsamt för stackarn.. Så jag valde att skriva det här i bloggen istället.

  Som medicinstuderande så kan jag inte hjälpa att jag börjar undra hur detta är fysiskt möjligt? Jag kanske borde skriva och på det allra bestämdaste avråda honom eftersom han riskerar att skada inre vitala organ? "Gör det inte Christian! Tro mig jag är nästan läkare!". Fast min instinkt säger mig att han har ett Omentum majus av betydande storlek eftersom han måste ta till sånt här för att få uppmärksamhet... Och då kanske han klarar av en stilettklack. Tur iallafall att han är helt avslappnad i magen (?).....

Kommentarer
Postat av: Josefine

hahahaha!!! stackars kille, men det var väl tur att han skickade helt fel och inte till någon i sin telefonbok :P typ till sin mamma eller nåt! Miss you <3

2010-02-07 @ 13:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0