"Hjärtat Talar Sant"

Tror jag har orden "desperat" och "Gift dig med mig!" skrivna i pannan... Vad är det annars som är fel? Jag har ju en hjärnkapacitet som kan mäta sig med Einstein och ett utseende som minner lite om Jessica Biel, iallafall om man kisar ganska mycket. Och använder lite fantasi.
  De faktum att jag samlar på finporslin och är rädd för att det ska bli repor i golvet om jag inte sitter jättestilla på kontorsstolen borde väl inte vara så farligt?
  Om inte annat så borde mitt framtida yrke locka lite åtminstone, tillräckligt iallafall för att någon ska kunna förbarma sig.

Ett tips inför framtiden: skicka gärna ett sms, "Tack, men nej tack", så vet jag åtminstone.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Du är alldeles alldeles underbaaar! Alla killar är bara för dumma för att fatta det!! Fortsätt att vara dig själv (att samla på finporslin är sexigt!) för jag gillar dig bäst så <3

2010-04-18 @ 09:03:51
Postat av: Jessica

Jag försöker satsa på dem karlaktiga stilen, så de kan känna igen sig i mig och se mig som en kompis. Fast med tuttar.

2010-04-22 @ 21:26:53
URL: http://www.metrobloggen.se/feministmemoarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0