Hemgång

Nu är jag uppe med tuppen. Trots att mitt tåg inte går förrän 14.40. Jag antar att jag blivit vuxen. Eller gammal snarare.
  Vid lunchtid ska jag prata på skype med min filosofi-grupp angående morgondagens föredrag. Vi tänker ett steg längre än alla ministrar på klimamötet. Vi tänker nämligen på klimatet genom att inte hyra ett privatjet för att flyga in mig. Nu kanske man inte kan jämföra på det viset, men iallafall, jag väntar snällt på kollektivtrafiken, den duger bra för mig.

Har beställt bredband till nya lägenheten, men det sätter inte igång förrän på fredag så från och med ikväll kommer jag vara internetlös några dagar. Hur jag ska överleva vet jag inte. Men jag får ta en dag i taget.

Längtar iallafall tillbaka nu, ska ju fixa med lägenheten, möblera och allt det där. Har tänkt ut värsta smarta lösningen så jag hoppas bara på att den fungerar i praktiken.

Kommentarer
Postat av: Anna

Åååååååh, för inte in mina tankar på politiker och flygplan, jag har fortfarande inte förlåtit Obama för vad han gjorde mot oss i julas.

2010-04-10 @ 20:08:11
URL: http://modeblogganna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0