Hallelujah!

Jag är tillbaka!! Äntligen! Har efter många turer hit och dit fått mitt bredband. Det krävdes två teknikerbesök, varav ett misslyckat, och många telefonsamtal till telenor, varav tre gick till mannen i mitt liv, Brian (tyvärr vet jag inte hur han ser ut, men han lät som mannen i mitt liv när han pratade). Notera att det inte uttalas engelskt, utan precis som det stavas, i äkta dansk anda. Hade jag inte varit så blyg så hade jag friat på stående fot. Ska jag vara en smula realistisk så kopplar de väl alla irriterade tjejer med icke-fungerande bredband till Brian för att undvika stämningar och liknande, men jag lät mig villigt ledas i den fällan, det var det värt.

En liten update sedan vi hördes sist:
Har ju som bekant varit hemma på påsklov, åkte tillbaka till DK och utförde extremt mycket uppackande. Har fått tillbaka ett prov i sundhedspsykologi, som jag klarade, och har precis gjort ett prov i filosofi. Detta håller jag nu tummarna inför. Vill för allt i världen inte göra om skiten igen.

Nästa vecka startar Introduktion til arbejds- og træningsfysiologi som är en valbar kurs på tre veckor.

Sådär, nu är ni också back on track med vad jag håller på med. Och lugn bara lugn. Bilder kommer så fort jag tycker att det ser lite mer anständigt ut här inne.

Kommentarer
Postat av: mika

sandra, äre i hörby i skåne du har bott?

2010-04-17 @ 12:33:03
Postat av: Sandra

Yes box... Vadårå?

2010-04-17 @ 13:05:42
URL: http://sandrasanatomy.blogg.se/
Postat av: mika

hmm...har träffat två skåningar som e därifrån...visserligen 86or, Emma Nilsson och jesper åkerblom, plingar en klocka?

2010-04-20 @ 16:51:46
Postat av: Sandra

nej det gör det inte... va nog lite för liten för att umgås med äldre då.. Dessutom så beror det ju på vilken skola de gick på.

2010-04-20 @ 19:09:10
URL: http://sandrasanatomy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0