Fridag

Idag har jag varit ledig. Detta firades med sovmorgon och myskläder hela dagen. Fast man ska inte ha det för bra så jag dammsög och tvättar kläder också. Dessutom har jag kollat upp försäkringar, har ju bott hela första året oförsäkrad så jag väntar bara på att inbrottstjuvarna ska komma. Nu vågar jag inte vänta längre så det bästa är väl att bli försäkrad då...

  Vi hade ett litet set-back vädermässigt häromdagen med snöfall, men nu skiner solen igen så jag funderar på en liten kvällspromenad så fort jag är klar med tvättandet.

  Imorgon är jag också ledig, men ska skriva en rapport tillsammans med min grupp så det bär av till skolan iallafall.
  Nä nu ska jag sticka till tvättstugan.

Kommentarer
Postat av: Mademoiselle Rouge - Också försäkringsexpert

hej! Om du nu ändå är medlem i FADL så använd deras försäkring, 1500 spänn om året inkl indbo, olycksfalls och livsförsäkring. Vilket är svinbilligt.

2010-04-23 @ 19:56:21
URL: http://princessesansgrenouille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0