Back In Black

Har äntligen färgat håret igen. Har gjort det under en sammanhängande period på något år, men på grund av ekonomiska prioriteringar så har det inte blivit av den senaste tiden. Detta har gjort att min naturliga hårfärg sakta men säkert kröp fram igen. Jag tycker den är alldeles för ljus så nu blev det svart igen eftersom det var hårfärgsrea på affären.
  Normalt sett så brukar svart endast ge en mörkbrun hårfärg för min del, men jag provade en ny denna gång, Swartskopf essential color, och nu blev det verkligen svart!

                               
Untaimed and uncut. Det är fascinerande vad färglös man är utan smink, men extremt mycket mera tur att jag har viktigare saker att bry mig om :)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Åh vad fint! Och som grädden på moset så kommer du att vara en perfect match med min valpi i sommar ^^ (sorry, jag är sjukt trist som associerar allt med min vovve:P ) Jag är ledig idag, ring om du har tid raring!

2010-04-26 @ 10:24:16
Postat av: Jessica

Jag tänker köra på din metod på det planet!

Jag ska ha lite sjyssta slingor som matchar min naturliga hårfärg och sedan inte färga håret på ett halvår iaf!

Får se om jag lyckas med det bara. Du skulle ha gjort lite slingor med Sandra! Bara svart är lite tungt.

2010-04-26 @ 13:35:27
URL: http://metrobloggen.se/feministmemoarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0