Jag lovar, jag har inte sprungit bort....

Har haft lite tidsbrist de senaste dagarna därför har det blivit lite knapphändig uppdatering av bloggen. Dessutom har vi ju bara haft ett internetuttag där sladden var inledd i Annas rum. Jag har alltså behövat gå in till henne varje gång jag ska ut på internet. Idag har vi däremot varit på stan och inhandlat en trådlös router så nu har vi trådlöst internet. Hurra! Nu kan jag vara ute på internet hur mycket jag vill.
  Dessutom har det blivit klädeshandling och skoinhandling. Köpte en filtkjol och en blus på Topshop och ett par svarta snörskor med kilklack. Hur snyggt som helst.
  Har också fått upp min nya EXPEDIT bokhylla och skrivbord men har insett att platsen jag valt att sätta upp dem på inte är den ultimata. Därför ska det bli lite ommöblering innan jag knäpper kort och lägger upp.

  Just nu så håller jag på och repeterar underarmens muskulatur från 1:a terminen. Imorgon ska nämligen skåningen och jag träffas och repetera tillsammans och förhöra varandra, så då gäller det att vara förberedd. Vi har lagt upp ett litet schema att träffas två dagar i veckan och repetera hela 1:a terminen innan examen i december. Gäller att va ute i god tid om man vill få med allt.

Ikväll blir det myskväll med hembakt äppelpaj och ett glas vin med Anna. Inte illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0