För jag har flyttdöden dött...

Så är man på plats i nya lägenheten.. Efter mycket blod, svett och tårar. Åtminstone svett. Hyrde en skåpbil (som jag för övrigt var en mästare på att köra) och började sedan flytta mina saker först. Det var oändligt med grejer. Vi hyrde bilen kl 14 och skulle va klara kl 18. Kl 20 var den sista av även Annas saker på plats. Som tur var hade de en liten lucka att slänga in nyckeln i om man råkade komma efter stängningstid... Vi var extremhungriga vid det här laget, hade bara ätit en tidig lunch, så det blev en sväng till Donken innan vi lämnade tillbaka bilen.

Nästa projekt är att få mitt rum beboeligt bland alla kartonger. Ska förresten hälsa mormor att vitrinskåpet blev väldans snyggt.

Kommer med lite mer uppdatering senare, när mina muskler har slutat värka...

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Jag ska hälsa mormor. Då blir hon glad. Tur att det gick bra med bilen. Var allt lite orolig där men det var ju helt i onödan märker jag. Nu ska jag sticka och handla lite chips till ikväll. Ha det bra, kram!

2009-09-04 @ 12:44:06
URL: http://www.kexx.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0