All by myseeeeeeeeelf!!!!!!!!!!!!!

Jaha, så sitter man här. Helt själv. Anna är nämligen hos "Den-där-dansken". Jag borde väl egentligen plugga lite benmuskler men det är svårt att ta sig samman i sin ensamhet...
  Jaja, skämt åsido så tycker jag att det är alldeles underbart att vara ensam hemma, ha-ha, take that Anna!

Har roat mig med att ta lite bilder på lägenheten. Har fått hyfsad ordning på rummet. Lite småsaker som tavlor och så att fixa bara. Enjoy!

Min bortre rumsända med nya bokhyllan och skrivbordet.

Själva sängänden av rummet, lägg märke till den exklusiva tv-möbeln

Nya bokhyllan med böcker i alfabetsordning

Mina skor.... Är tänkt att jag ska skaffa bätte skoförvaring.....

Vårt fina kök/hall, lägg märke till ytterdörrens vinkel till spisen och att dörren öppnas inåt. Som ni ser har vi även införskaffat oss en matsalsgrupp (som för övrigt hänger lite löst då vi kom på att vi skruvade i för korta skruvar)

Detta var alltså en liten inblick i vårat enkla tjäll. Ska också nämna att jag har blivit stolt delägare i en borrmaskin och ett set med träborrar. Borrmaskinen är av märket Basic, vilket märktes på prislappen och på själva effekten. Känns som om lilla Basic inte ska ta på sig större uppgifter än en gipsskiva. Man vad ska man annars begära av en 180 kronors-borr?
  Jag har iallafall lekt terminator och känt mig som en mycket bra handy-woman. Anna är av den lite mer feminina, delikatare sorten så det är jag som står för borrandet och det är jag mer än nöjd med.

  Annars rullar allting på som det ska. Mycket i skolan vill jag lova, men så är det. Läser om basalganglier för tillfället i neuroanatomin. Inte det roligaste ska jag säga.

Läkarens order: Håll hårt i dopaminet!! Annars får du Parkinson... Fast se till att inte hamstra för mycket dopamin får då kan du utveckla demens.....

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Jamen det där blev ju hur bra som helst. Skönt med ett riktigt kök även om det är litet. Men herre gud va' skor! Perslon eller snarare F har troligen fått lägenhet så Vipp och hon flyttar nog ner. Ha det bra!

2009-09-16 @ 12:46:40
URL: http://www.kexx.se
Postat av: Sandra C

Underbart, tycker att du fått det riktigt mysigt ochhemtrevligt:) La märke till att du hade Isfolket i bokhyllan, blir allt lite avis:) Hoppas du har det toppen iaf! Kramar

2009-09-17 @ 19:03:31
Postat av: Top notch

I´m watching you.

2009-09-21 @ 17:34:52
Postat av: Sandra

Det låter ju väldigt betryggande....

2009-09-21 @ 18:30:43
URL: http://sandrasanatomy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0