Hej igen

På grund av min något stressade repetitionstillvaro så blir det lite halvkasst med uppdateringen av bloggen. Tänkte iallafall att jag skulle slita mig från avsnittet om "Munden, ganen, tungen og tænderne" och göra ett litet bloggryck.
  Skolan rullar på med dissektioner och histologitimmar för tillfället, mycket intressant nu när man slipper all muskellära och mest har om organerna. Igår var det lång fredagsbar med jultema (danskarna sätter igång sjukt tidigt med julfirandet, de har redan börjat dekorerat nere på stan och jag har blivit önskad trevlig jul av en taxichaufför) så det var ett välkommet uppehåll. Anna och jag cyklade vidare ner på stan senare på kvällen och hade nästan the night of our lives. Väldigt roligt var det iallafall.

  Nu är det ju som sagt repetering som gäller, ska mötas med min läsgrupp i morgon och gå igenom lite av det vi läste 1:a terminen.
Måste erkänna att jag är extremt oengagerad för tillfället men ska ta mig i kragen. Jag startar nu så vi får väl se hur länge det dröjer innan jag skriver nästa gång....

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Hej. Tycker uttrycken börjar bli lite danska nu. Repetering och organerna! Jaja, du har jämt varit en härmapa!

2009-11-03 @ 18:48:12
URL: http://www.kexx.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0