Nu kommer den...

Har varit lite upptagen de senaste dagarna med att åka till skolan när det är mörkt och sedan komma hem när det är mörkt. Därför har det varit svårt att ta en bra bild på min fina cykel.
  Men idag skedde det! Så enjoy!



  Julen närmar ju sig så i helgen blir det pynta av. Ska göra ischoklad och chokladmuffins också tänkte jag. Har hittat väldigt bra lchf-recept så de ska bli spännande att testa.
  Var ju i Ullared med Jessica förra helgen. Shoppade självklart loss, men hade gärna varit där en dag till om jag hade haft budget till det. Känns som om jag gick ut lite väl försiktigt med mitt handlande, men det kommer väl fler dagar. Man kan ju inte bränna hur mycket pengar som helst heller.

Imorgon blir det julklappshandling! Ska bli jätteskönt med ett avbrott i pluggandet. Hade ett litet provapå-prov  i ett av "delmomenten" idag och det kändes iallafall bra, så förhoppningsvis kan man känna sig hyfsat lugn till just den delen..

Sitter och lyssnar lite till Idol som går på tv just nu. Calle är nog min favvis så jag håller tummarna för att det går bra för honom.

Nä nu blir det tidig kväll för mig om jag ska orka ner på stan imorgon.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Åh, vilken underbar pärla du köpt. måste tyvärr erkänna att den slår min :/

2009-12-01 @ 22:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0