Wall of fame

Har hittat en himlans bra sida på internet, www.photoshop.com/express/landing.html, där man kan redigera sina bilder på webben, så jag har suttit och fixat med en massa bilder. Har också köpt fotopapper och kluddmassa så nu sitter mästerverken på väggen. Hela mitt redigerade album kan ses på sandrasanatomy.photoshop.com.
Här är ett par av bilderna jag fixade till....

  Idag så har det varit mikroskopering av prostata och bitestikel, sedan en föreläsning om mellanörat... Lyckades även bli infångad av läraren i mikroskoperingen så nu är jag tvungen att hålla en liten framläggning på måndag om utförsgångarna i bitestikeln. Man har då ett preparat i ett väldigt high tech-mikroskop som är kopplad till en projektor så alla kan se preparatet. Sedan ska jag stå där och peka och berätta om varje del.

Här är mitt preparat (epididymis=bitestikel)

  Är lite nervös faktiskt men det ska nog gå bra.

  Imorgon blir det lite födelsedagskalas. Det är Elin i klassen som fyller 21 år på måndag, så imorgon träffas vi några stycken hemma hos henne och äter och har kul. Köpte present till henne idag, men vad det är, det är en hemlis ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0