Pyser av stolthet

Ok, det första jag nu ska skriva är att jag har varit på gymmet idag! Premiärtränat alltså. Det gick alldeles utmärkt. Gick tillsammans med Anna och vi var där i ungefär en timme och sprang på löpband och styrketränade. Alla kollade ju självklart beundrande på våra svällande muskler.... Njä men iallafall så kollade de himla mycket och även lite roat eftersom vi oblygt snackade på med svenska och förmodligen också på vår planlösa vandring mellan maskinerna. Efter att ha gjort några rygglyft så kunde vi helt plötsligt få lust att använda en sån där benmaskin och sedan kunde vi gå vidare till en armträningsmaskin. Hela kroppen stod alltså i fokus. Har en vag aning om att det är så man inte ska göra, men men....
  Annars så hade vi manuell undersökelseteknik på sjukhuset idag. Vi fick prova på att undersöka fot- knä- och skulderledet på varandra. Är inget fot-fan så det var väl inte så kul att klämma och känna på andras fötter en varm vårdag. Dessutom, under undersökelsen av skuldeledet på en av mina klasskompisar, så kom vår lärare of the day, överläkare Klas och frågade om jag hittat lymfkörtlarna i fossa poplitea? Alltså armhålan. Jag log ett fåraktigt nej och blev så illa tvungen att trycka upp fingrarna längst upp i armhålan på min stackars kompis. Kan säga att jag har haft bättre för mig.
 
  Annars har det varit lugna puckar idag, kan nämna att jag har funnit mitt amerikanska favvisgodis Reese's pieces på 7-11 idag och var bara tvungen att köpa, trots mitt nya sunda leverne. Men jag har inte käkat dem sen usa-resan så jag unnade mig faktiskt det. För dom som inte vet vad reese's är så är det helt enkelt jordnötssmör doppad i choklad. Enkelt men suuuuuuuuuuuuuuupergott.

Kommentarer
Postat av: Josefine

usch, fötter! jag skulle inte ha klarat det. tycker de är så himla snuskiga (inte mina dock). Hoppas du har det bra <3 puuuss

2009-05-12 @ 17:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0