Ingvar Kamprad, me like <3

Har ju varit på IKEA idag. Inget retar shoppingsinnet som en tripp till IKEA, Sveriges stolthet. Hade bara tänkt att köpa en liten rullvagn till duschen, men det lyckades slinka ner ytterligare några grejer i påsen.

Inköpslista:
Sopkorg till både badrum och sovrum
Rött duschdraperi
Rullvagn
Nigella-hackare, min stolthet, en sådan där halvmåneformad "kniv" som Nigella har.
Kort med blommotiv, ska upp på väggen är det tänkt
Skrivbordslampa med energisnål spotlight

Som ni märker så blev det lite mer än vad jag hade tänkt... Vi hade iallafall himla trevligt, lunchen tillbringades ju också på IKEA. Det blev en dagens för mig, buffalo wings med ungsbakta potatisar och morötter. Självklart blev det ju också chokladkaka till efterrätt..
  Om ni trodde jag var värst med shoppingen så får ni tänka om. Trisha knallade där ifrån med en massa saker, kuddar, kuddfodral, prydnadsgrus, ett litet vitrinskåp m.m, m.m.... Och då var det ändå tredje gången för henne denna vecka på IKEA. Vi tog ju bussen så man måste ta det i omgångar. Har faktiskt kollat ut en bokhylla att ersätta rishögen med som jag har på rummet. Men det får bli lite senare eftersom den var så skrymmande och tung.
Sedan så har jag städat på rummet idag så det är så fint så. Kan ju inte ha nya grejer och ett stökigt rum.
Här är alltså min nya rullvagn, så kan man ju också skymta det röda draperiet.


Kommentarer
Postat av: Jossan

underbart! jag älskar IKEA!!! kul med nya grejer, sånt gillar jag ;) duktigt av dig att ta en energisnål lampa, har en sån vid min säng men dt är inte ett medvetet val iof ;) puss

2009-05-15 @ 12:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0