"Do you think about me now and then?"

Idag har det varit spermatogenesen och huvudets kärl på schemat. Vi har alltså fått lära oss om spermiebildningen och fått kollat på de olika spermiestadierna i mikroskop. Sedan så var det ju huvudets kärl, inte fullt så intressant som man kan tro....
  Igår var jag däremot på smygpremiär av Änglar och Demoner på bio. Den var riktigt bra faktiskt så det var kul. Har ju inte läst böckerna som Jessica har gjort så man kanske uppskattar filmerna bättre då. Brukar iallafall vara så.
  Imorgon blir det lite Sverigefeelings med en tripp till IKEA med Trisha och Elin. Ska inhandla en sådan där liten vagn man kan ha i badrummet. Köpte ju en sugploppshylla på Ullared men den jäkeln ramlar bara ner så nu ligger den i en hög på golvet, orkar inte ens se den just nu.. Så en vagn it is. Är trött på att ha alla duschflaskor på handfatet. Det blir också lunch på IKEA så det blir väldans trevligt. Blir ingen skola imorgon nämligen. Är bara en 45 minuters fördjupningsföreläsning om testis på morgonen så den skippar vi. Annars så ska jag läsa på till fredagens föreläsningar så plugga blir det iallafall. Det nöjet blir jag aldrig utan känns det som.
  Annars så har ju årets countdown till sommaren börjat. Är ju bara en månad och 16 dagar kvar tills jag åker hem till ett välförtjänt lov. Ska bli så himla skönt. Fast jag hoppas bara att det blir fint väder. Regnar det så åker jag ner till DK igen ;) Vi har haft himla bra väder överlag nu, är så skönt att slippa alla vinterkläder och bara kunna ta på sig vårjackan.

Kommentarer
Postat av: jossan

haha, jag vill också kolla på spermier, eller inte ;P hoppas ni får det trevligt på IKEA!! Imorgon är det "Förskolansdag", får ej missas! jag o sex andra fröknar ska till en lekpark med 50 ungar imorgon för att fira (jippi!) till råga på allt så blir det korvgrilling också ;) looove it! ha de underbart <3

2009-05-13 @ 21:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0