Storstädning och Beck

Har ju haft städvakt denna vecka. Tjejen jag hade städvakten med har kommit hem så hon kunde hjälpa mig idag när det var lite mer att göra. Inte den mest effektiva städperson jag mött, så jag gjorde väl det mesta, men jag har iallafall resten av de boendes sympatier och nästa gång det blir vår tur så kan jag sätta mig och rulla tummarna.
  Tittar på Beck nu, är himla kul med nya filmer, de andra var ju så himla utnötta.
  Är ju ledig imorgon också.. Skönt men lite långtråkigt. Man hittar ju inte på alltför mycket sådana dagar men jag måste väl ta mig ut och handla iallafall.
Jaja det blir nog inte roligare än så här.. Nu ska jag koncentrera mig på filmen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0