Peter Settman <3

Efter en väldigt kort skoldag, slutade kl 10, så åkte jag hem och käkade lunch. Blev köttfärspaj från igår, min favvisrätt. Måste säga att jag överträffade mig själv denna gången. Godare köttfärspaj kan man inte finna, varken i Danska eller Svenska riket.
  Måste även erkänna att jag sedan kollade på Paradise Hotel på tv3.dk. När jag ändå är igång så ska jag också erkänna att jag har sett varenda avsnitt. Kan tyckas lite fjortisaktigt, men vad gör man? Det är nu när man ser på ett sådant program som man märker hur litet Danmark verkligen är. De lyckas få tag på folks ex och gamla vänner och alla känner alla. Lite skillnad mot för Sverige ändå. För de som inte har fastnat i Paradise hotel-fällan är så kanske man kan likna det med Big Brother, bara det att det utspelar sig på ett lyxhotell i Mexico..
  Skulle också försöka läsa de avsnitt i boken som morgondagens föreläsning handlar om, proteinsyntes och endoplasmatiskt retikulum. Men det gick ju så där. Måste ha lite musik på för att kunna koncentrera mig eftersom musiken överröstar min irriterande tinnitus, men nu hade jag alldeles för bra låtar så det blev väldigt svårt att koncentrera sig på texten i boken. Men bättre lycka nästa gång.
  Ni kanske undrar över överskriften? Jo det är så att jag precis har kollat på säsongspremiären av Så ska det låta på svt.se och Peter är hur bra som helst... Världens roligaste. Därefter kommer Markoolio och snygge Brolle ;) det gör ju ett succéprogram bara det. Har alltid haft en förkärlek till Peter Settman ända sedan Ronny och Ragge...
Herregud, Paradise Hotel och Så ska det låta, konstig blandning, hoppas ingen som inte känner mig läser detta...
  Just det, kan passa på att hälsa till mamma också att linserna kom oskadda fram på posten idag! 

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Härligt att linserna kommit. Livet blir kanske lite lättare då. Bra tips med Så ska det låta. Jag har nämligen inte heller sett det ännu....

2009-03-04 @ 22:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0