Rasse på besök

Är tillbaka i Danmark efter midsommarhelgen på västkusten. Hade inte så tur med vädret dock. Hoppades ju på årets första dopp men det får vänta ett tag till skulle jag tro.
Fick även med mig en liten "present" från Sverige i form av min lillebror. Han ska vara här tills jag åker hem över sommarlovet den 29:de juni. Var kul med lite sällis den långa vägen tillbaka till danmark. Dock så somnade mitt resesällskap på tåget från Grenå till Århus, men jag var ganska trött jag med så det gjorde inte så mycket...
  Rasmus var med mig till skolan idag och fick lyssna till förläsning i cancergenetik och genomgång av olika uppgifter inom ämnet. Han fick dock inte så stort utbyte av undervisningen eftersom han hade lite problem med språket. Han fick mycket uppmärksamhet iallafall av de andra så han var nog nöjd iallafall. Vi var tvungna att dra över en kvart och när Rasmus till slut lade ner huvudet på bordet efter att ha tappert utstått hela dagen så sa läraren att det nog var dags att sluta eftersom vi redan hade ett svimningsfall....

  Vi åkte ned på stan efter skolan och käkade hamburgare på Burger King och shoppade t-shirtar till Rasse på H&M och Quiksilver. Var en massa rea på stan nu så vi fyndade faktiskt.. Var sedan och handlade lite mat för han kräver ju föda också pojken, men det slank även ner ett par dvdfilmer i vagnen så nu blir det filmkväll. Inte illa.
  Har för övrigt städvecka denna vecka, inte kul. Är ju själv om den, verkar som om min städpartner har flyttat ut för gott, har inte sett henne på jättelänge. Suck!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Tur att han fått lite kläder pojken. Nu står pärlan på går'n. Kan inte skicka någon bild dock eftersom Jessica lånat ut de sladdar vi hade i skrivbordslådan till Elin. Förmodligen för ansträngande att titta på dem och avgöra vilken hon behövde låna så de tog alla istället. Jag blir så trött. Ha det bra. Vi syns på måndag gullungar!

2009-06-23 @ 20:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0