"Før du er så lækker, lækker"

Nu är det snart midsommar! Längtar riktigt mycket. Måste se till at göra en blomsterkrans att ha i håret och att jag packar med mig en klänning till Ugglarp också. Jag är obotlig optimist inför midsommar när det gäller vädret. Det bara får inte regna. Jag räknar stenhårt med solsken och kanske årets första dopp till och med? Man måste ju ta chansen när man ändå kommer vara på västkusten.

Måste meddela att mina timmar på fitness verkar ha gjort skäl för pengarna. Köpte en figursydd, gul klänning för en tid sedan som var ganska tight redan till att börja med. Hann använda den en gång och när jag sedan hade tvättat den och skulle ha den igen så hade den krympt i tvätten! Irriterande. Gjorde då att mina tuttar blev klaustrofobiskt upptryckta intill kroppen och det gav även andningsvårigheter som biverkning. Skulle alltså inte ha klarat en hel kväll med livet i behåll (såg dessutom inte klokt ut). Så jag fick hänga tillbaka den i garderoben och se mig besegrad. Men igår! Då plötsligt hände det, som de säger på trissreklamen. Jag kunde ha klänningen igen! Tänkte att jag bara skulle testa eftersom jag skulle ut och ville vara lite fin.  Gissa om jag blev glad! (Såg ju dessutom smokin' ut, som värsta puddingen)

Bildbevis på att klänningen faktiskt sitter på

Tänkte även skicka med lite bilder från Jessicas studentmottagning. Blev inte många men bättre det än ingenting.



Man kan ju undra vad det är Jessica glufsar i sig eftersom hon ser så skyldig ut....

Kommentarer
Postat av: jossan

good work babe!!! läckerbit där! inte långt kvar tills vi blir återförenade igen ;) miss u!

2009-06-15 @ 17:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0