För vi har tagit studenten!!!!

Nåja ok, lite överdrivet kanske, men vi har iallafall äntligen fått sommarlov! Genetiktentan är över. Nu är det bara nervpirret kvar tills man får veta resultatet, bestået eller ikke bestået. Det kommer den 10 augusti. Lite sent kan man tycka, speciellt som omtentan är den 17 augusti. Men det kändes bra iallafall så jag hoppas jag klarar mig.

  Tentan var ju igår så klockan 12 slog frihetens portar upp. Rasse var hemma och kollade på film på datorn och på eftermiddagen följde han med på fira-att-vi-gjort-tentan-fest. Kul hade vi men när de andra åkte in till stan för att gå på krogen så tog Rasse och jag en buss hem och la oss och sov. Skulle kanske inte va nån hit att försöka smuggla in en tolvåring på Social Club, det skulle väl va "bad sistering" om nåt.

Nu är det bara städa, packa, städa kvar för mig innan hemfärden. Jag går ut hårt när det gäller sommarjobbet den första veckan men bara den blir överstökat så kommer jag nog kunna ta det lugnt ett litet tag.. Får hoppas på bra väder bara. Har bestämt mig för att bli brun denna sommar så vi får väl se hur det går..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0