D-Day

Idag bär det av till stugan för lite midsommarfirande. Det mest deprimerande är att de verkar som om jag lämnar solen här i Danmark för regnet i Sverige. Iallafall om man ska tro meterologerna. Men de har ju haft fel förut så vi får väl hoppas att det sker nu också.....
  På tal om det där pinsamma, så kan jag rapportera att det inte gick som jag ville. Jag dog ingen pinsamhetsdöd dock, men jag manitvättade istället och det var förodligen det som räddade mig med förståndet i behåll. Men så kan det gå, man måste känna att man lever, så vad gör lite pinighet då och då?

  Är i full gång med att avluta min lusbehandling, även om jag redan har blivit av med de rackarna. Men man kan aldrig vara nog säker....

  Jaja nu ska jag fixa till mig och käka frulle så jag hinne rmed tåget till Grenå, skulle va lite snopet om jag missade det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0