Syg, syg, syg...

Har självklart lyckats blivit sjuk igen.. Var ledig igår och när jag vaknade på morgonen så hade jag ont i halsen och kände mig hängig igen. Så himla drygt. Hade iallafall en alvedon kvar och den visste var den satt!
  Så kom ju äntligen mamma och Elisabeth med mina grejer. Helt underbart att äntligen få en egen tv! Har längtat så mycket efter den. Är ju inte precis nån höjdare att dela tv i köket med 15 andra, speciellt när man är enda svensk som gärna vill se de svenska kanalerna. Inne i mitt rum så har jag inte samma utbud av kanaler som i köket. Har de danska, norska och svenska baskanalerna plus att jag har några arabiska och baltiska kanaler, som ju är totalt värdelösa eftersom jag inte fattar ett smack. Men nu kan jag iallafall se resten av melodifestivalen och Let's Dance!
  Vi tog också en tripp i bilen till Ikea och köpte en helfigursspegel. Har ju innan fått stått med ena foten på toastolen och tagit spjärn mot den motsatta badrumsväggen för att kunna se min klädkomposition i den lilla badrumsspegeln. Inte någon höjdare precis...
  Rummet ser ut lite som ett bombnedslag nu med alla grejer, har inte orkat packa upp det än, men det kommer nog att bli som lilla julafton för mig. Speciellt att få packa upp mina kläder och skor!
 Mina Sverigebesökare åkte vid elvatiden igårkväll lagom till min sista alvedon slutade verka, så i morse kände jag mig om möjligt ännu vissnare, så det blev hemmadag idag med. Skulle bara behöva ta bussen till Viby Torg för att köpa Ipren, men det är bara så drygt att släpa sig iväg, men jag måste väl om jag ska bli frisk.
  Det är ju Singstar aften imorgon hos Christian så jag hoppas verkligen att jag känner mig piggare så jag inte missar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0