you can put the blame on me...

Lördag idag, imorgon 3:e advent. Går ju superfort, snart är det julafton ju! Fast något som nästan är större än julafton är examen som kommer nu snabbare än snabbast... Nästa vecka gäller det. Onsdag är det preparatexamen och torsdag skriftlig makroexamen. Har även fått reda på datumet för min muntliga histologiexamen, den 15 januari på morgonen. Ska bli så skönt att få allt över, så får man hålla tummarna också att man klarar det och går vidare till tredje terminen.

Idag har jag varit på stan och faktiskt lyckats inhandla en julklapp till lillebror och dessutom kläder till mig själv. Det har nämligen öppnat en ny Monkii och en Weekday-affär här i Århus. Jättemycket snygga kläder. Har dessutom tagit mig i kragen och varit på Fitness World tre gånger den här veckan. Tänkte dit imorgon också. Har äntligen blivit biten av the Anna-bug, hon tränar nämligen varje dag, ibland två gånger om dagen. Hon är duktig hon.
Jaja nu ska jag äta lite, man blir ju superhungrig av att shoppa...

Kommentarer
Postat av: Mademoiselle Rouge

Herregud vad vacker blogg. Du kan ju komma hem till mig och fixa min! Diggar bilden på Anna! Det är nog det snyggaste jag har sett på länge.

2009-12-12 @ 22:35:16
URL: http://princessesansgrenouille.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Jädrans vad vi ska hålla tummarna allihop. Håller du huvudet kallt så kommer det gå bra. Kul att ses snart. Bamsekramar

2009-12-14 @ 21:43:20
URL: http://www.kexx.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0