Like the world is closing in on me....

Är tillbaka i Danmark. Får lägenhetsnycklarna imorgon vilket gör att alla mina medbragda möbler från Sverige får trängas i mitt lilla korridorrum. Detta har gjort att sängen och toaletten är det enda fria utrymme att röra sig på. Men vad gör man inte för att flytta upp ett hack på bolighetsstegen?
  Var på födelsedagsfest igår. En klasskompis som fyllde 21. Irini hade redan handlat presenter som jag köper in mig på. Blev lika stor överraskning för mig som för födelsedagsbarnet när de öppnades. Tre kokböcker, en stekspade, en vitlökspress, en suffléform och en liten flaska champagne :) De var nog exakt de sakerna som var topp 5 på hans önskelista.

Nu är det bara packning som gäller. Måste packa allt det som fanns kvar i rummet innan jag åkte till Sverige. Kommer att bli lite av en kamp eftersom det är så rörelsebegränsat här inne... Men imorgon går iallafall flyttlasset. Har hyrt en skåpbil från Europcar så efter kl 14 så gör vi vägarna i Århus osäkra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0