Första, andra och såld till traderaknarkaren!

Har kommit på ett helt nytt sätt att roa mig... Sitter framför datorn och köper och säljer grejer på tradera.... Har varit mitt sätt att överleva tills lönen kommer... Har iallafall lyckats sälja mer än jag har köpt.
Fast nu såg jag ju ett kap jag inte bara kunde undgå... En klänning för endast 50 kr. Då kan man ju bara inte tacka nej? Skulle kunna köpa världens fulaste klänning om den bara kostade 50 spänn....

5 dagar kvar till Århus och still counting. Korsar fingrarna och ber till "handäruppe" om att vi får nycklarna i förtid..... Anna med din övertalande röst och ditt oskuldsfulla leende, I'm counting on you!

Kommentarer
Postat av: Anna

maaaah, fan, jag skulle såklart ringt videosamtal, VARFÖR kom jag inte på det?? nu sa Herr Varmemester - som ändå lät flörtbar och säkert är svag för svensk accent - att de gjorde Något i lägenheten och att jag skulle ringa tillbaka på torsdag.

2009-08-25 @ 19:54:28
URL: http://modeblogganna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0