Palma manus för hela slanten....

Har äntligen fått min mobiltelefon på posten idag. Har känt mig så naken utan den. Får bara hoppas att jag inte hunnit vant mig av med den nu den senaste veckan så jag kommer ihåg att använda den med.
  Har precis suttit och repeterat alla muskler i handflatan och känner mig smått frustrerad. Det räcker visst inte med bara en muskel. Orkar inte tänka på imorgon då jag ska repetera handryggen.....
  Dissektionerna är ju i full gång denna vecka så man har fullt upp, fast det är väldigt intressant.
Just det, här kommer en bild på den berömda medicinpennan som jag flashade lite med nu när jag pluggade. Man är inte en riktig stud.med. utan en sån penna och det kan ju vemsomhelst förstå. Undrar vad det är för en injektion det ska föreställa månntro?

Förresten så kommer Jossan och Mika till mig i helgen. Ska bli väldans roligt. Det blir utgång på fredagkväll tillsammans med några från klassen så får jag väl visa runt turisterna lite i stan sen på lördagen.
  Är dessutom lite småsugen på att åka över till kojan i Varberg med färjan och hälsa på, men vi får väl se. Det ska ju envisas med att kosta pengar alltihop.
 
  Har dessutom bokat biljett hem till Sverige inför sommaren. Den 29 juni åker jag hem med tåg från Köpenhamn till Sthlm. X2000, 1 klass för 211 kr. Inte illa. Då ingår det dessutom varm dryck, frukt och internet. Vi kommer åka storstilat. Har nämligen bokat tillsammans med Trisha så man får lite sällis den långa vägen hem.
  Kan inte fatta bara att det är 2 månader kvar. Tiden har gått så fort. Ska bli skönt att åka till Sverige en längre period. Tiden går ju nämligen ännu fortare när man är ledig, visserligen ska jag ju jobba, men ändå...

  Ska väl avsluta med att gratulera Jessica som äntligen har skaffat Facebook typ 100 år efter alla andra...

Kommentarer
Postat av: JOOOOOSSAAAAAAN

SNART KOMMER VI! se upp århus ;) Skönt att mobilen kom till rätta till sist...

ikväll ska jag bli riktigt packad, närmare bestämt 10 kg packad! (boring skämt I know) är GRYMT laddad iaf !! vi ses imorgon stumpan! puuuss

2009-04-23 @ 16:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0