Lugnet är återställt

Har ju haft finbesök i helgen av Josefine och Mika, riktigt kul. De kom i fredags och fick gå lite själva på stan innan jag kunde komma ifrån skolan och möta upp dem, men det hade som tur var inte gått nån nöd på dem. Vi tänkte ha en girls night out med tre tjejer till från min klass och då tänkte ju jag att vi kunde träffas hemma hos mig innan, men det slutade med att vi satt tio personer inne på mitt lilla rum för några av killarna blev ju så nyfikna på de exotiska tjejerna från Sverige. Fast vi hade himla kul iallafall trots trångboddheten.
  Igår så lyxade vi till det så pass att vi gick på indisk restaurang och åt en trerättersmiddag. Väldans gott var det. Lite irriterande dock var det att vi fick en väldigt stressad stackars kille som servitör. Han lyckades få fel på våra beställningar och spillde och hade sig. Men vi fick ju vår mat till slut så det löste sig ändå.
  Nu har iallafall lugnet återställt sig, Jossan och Mika hoppade på tåget för några timmar sedan. Dock så hade Mika bokat fel så de hade bara biljetter till Köpenhamn C och inte till Kastrup, men det var lätt att fixa enligt tågpersonalen så jag hoppas de kommer fram ordentligt.

  Har en väldigt lugn vecka som kommer skolmässigt sett så det blir nog en tripp till stugan i Ugglarp trots allt, måste bara få tag på dess invånare så man kan ta sig dit från Varberg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0